15 marca 2014

Liebster Award

To tak krótko przed następnym rozdziałem :) Przede wszystkim jestem w szoku, że w ogóle zostałam do tego nominowana i jest mi bardzo miło, dziękuję Vanilia Shake z bloga Szeptem wprost do ucha.


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną pracę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody nominowany powinien ujawnić 11 faktów o sobie, odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która go nominowała oraz samemu nominować 11 blogów i zadać ich autorom 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"


Chyba z dziesięć minut zastanawiałam się, dlaczego akurat jedenaście x) No nic, jedziemy z tym światem:

1. Mam lekką obsesję na punkcie yaoi.
2. W kwestii wyglądu bywam wyjątkowo pusta, zwłaszcza, jeśli chodzi o facetów. 
3. Nienawidzę słodkości, obłudy i wchodzenia ludziom do dupy bez mydła. 
4. Nienawidzę ludzi, którzy skarżą na innych, uważam, że nie ma gorszej rzeczy od bycia kapusiem.
5. Uważam, że liczy się efekt, a nie to, jak się go osiągnęło.
6. Moim marzeniem było zostać patologiem tylko po to, by wcisnąć nieboszczykowi karty do rąk i udawać, że gra w nie ze mną.
7. Mam paniczny lęk wysokości.
8. Uwielbiam komedie romantyczne, choć romantyzm sam w sobie mnie przeraża. 
9. Kocham doprowadzać innych do szału i bywam wredna.
10. Nałogowo słucham muzyki, zawsze na full, zagłuszając przy tym wszystkich w klasie. 
11. Zawsze jestem szczera jeśli chodzi o mówienie innym, co o nich myślę i wyznaję zasadę, że uśmiech jest najprostszym sposobem, by dostać to, czego się chce. 


Teraz pytania:

1. Jakiej muzyki słuchasz?
Każdej. W większości jest to japoński rock, ale równie k-pop, zdarzy się metal i nico nico douga. 

2. Twój ulubiony zespół/solista to...?
Oj trochę tego... Three Days Grace, Super Junior, ONE OK ROCK, B.A.P, Big Bang, Justin Timberlake

3. Twoje największe marzenie?
Aktualnie nie posiadam, choć może przemożną chęć zostania pisarką można tak nazwać?

4. Czego nie lubisz bądź co nie podoba Ci się w ludziach?
O, było  w faktach powyżej, ale ok: kablowania na innych, fałszywej słodkości, podlizywania się i zawracania dupy pierdołami, a także wtykania się do nie swoich spraw.

5. Gdyby można było wybrać kraj pochodzenia, jaki byłby Twój?
Hm... ciężko powiedzieć, ale pewnie USA.

6. Czy chętnie poznajesz nowych ludzi?
Tak, zawsze się cieszę, gdy mam ku temu okazję.

7. Jakim zwierzęciem chciał(a)byś być?
Kotem. 

8. Jak postrzegasz świat?
Hm... chyba obiektywnie, nie? Jest strasznie do dupy, ale bywają i dobre momenty x) 

9. Czy masz już plany na przyszłość?
Dopóki nie dostanę wyników z matury, nie mam po co czegokolwiek planować.

10. Twoje ulubione wspomnienie?
O kurna, pojęcia nie mam, trochę ich było... Ale ok, wycieczka w pierwszej liceum z kółka fotograficznego. Standardowe przegięcie z alko. Po raz pierwszy ktoś musiał mnie przytrzymywać, żebym nie rypnęła o ziemię. Podobno robię się miła, gdy jestem pijana. O tamtego czasu już mi się to nie zdarzyło, ale do teraz mam niezły ubaw x)

11. Rzeczy, których najbardziej nie lubisz, to...?
Za dużo ich xD Chyba nie mam jednej, specyficznej, chociaż... Nie dobra, jak ktoś mi rzuca kłody pod nogi, dopieprza się do mnie, a ja nie mogę mu odpowiedzieć, ze względu na konsekwencje. Wspominałam, że chcę jak najszybciej skończyć klasę maturalną i pokazać większości nauczycieli środkowy palec? xD


Ufff... ciężko było. 
Nominuję: (przepraszam, w życiu nie wynajdę 11 blogów x))
Melodi Hitsume 

 Mikorie

by Soyeon

 by Kolorowa


No i teraz moje pytania:
1. Jak długo piszesz opowiadania lub blogujesz?
2. Ulubiony typ muzyki?
3. Ulubiony film/książka?
4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
5. Ulubiony bohater anime?
6. Co Cię najbardziej irytuje?
7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
8. Wierzysz w przesądy/duchy/zjawy itp.?
9. Co sprawia Ci największą przyjemność?
10. Pamiętasz swoje sny?
11. Jaki język obcy wydaje ci się najładniejszy?

Nie skomentuję ich, ale tylko to przyszło mi na myśl xD

Jeszcze raz dziękuję za nominacje i pozdrawiam :) 

3 komentarze: